Data e postimit: 2023-09-24 19:24:44
Lexime: 709
Roli i debatit ne jeten shkollore
Lloji: Tekst argumentues
Tema: Roli i debatit ne jeten shkollore
Autori: Xhulja Nikolla
Shkolla: Gjimnazi Sami Frasheri
Klasa: Klasa 11
Qyteti: Përmet
E-mail: Xhulja@email.com


Teza: Debati ka një rol të rëndësishëm në zhvillimin e nxënësve, duke i ndihmuar ata të zhvillojnë aftësitë e komunikimit dhe të argumentimit.

Argumenti 1: Përmes debatit, nxënësit mësojnë se si të dëgjojnë dhe të respektojnë pikëpamjet e tjerëve, duke zhvilluar kulturën e dialogut.

Argumenti 2: Debati i inkurajon nxënësit të mësojnë se si të shprehin mendimet e tyre në një mënyrë të qartë dhe të argumentuar, duke ndihmuar në formimin e identitetit të tyre intelektual.

Antiteza: Disa nuk mbështesin debatin, duke e konsideruar atë si një mjet që mund të sjellë zgjidhje të gabuara dhe manipulim të opinionit.

Argumenti 1 kundër: Debati i jep mundësinë nxënësve të mësojnë të trajtojnë mendimet alternative dhe të vlerësojnë argumente të kundërta, duke zhvilluar aftësitë e mendimit kritik.

Argumenti 2 kundër: Trajtimi i manipulimit të opinionit në debat është një sfidë, por duke i edukuar nxënësit në lidhje me kritikën e mendimeve të tyre dhe vlerësimin e informacionit, ata mund të zhvillojnë aftësinë për të vlerësuar dhe identifikuar manipulimin.

Perfundimi: Debati në shkollë ka një ndikim pozitiv në zhvillimin e nxënësve, duke i ndihmuar ata të zhvillojnë aftësitë e komunikimit dhe të argumentimit. Megjithëse ka disa kundërshtarë, që paralajmërojnë rreziqet e manipulimit dhe të zgjidhjeve të gabuara, është e rëndësishme të fokusohemi në vlerën e debatit për zgjimin e mendimit kritik tek nxënësit. Duke e promovuar debatin në shkolla, mund të sigurojmë një mjedis ku nxënësit mësojnë të trajtojnë pikëpamjet e ndryshme dhe të zhvillojnë mendimin e tyre në një mënyrë të artikuluar dhe të argumentuar.

Vepra te ngjashme
Autori: Arsen · Lloji: Tekst argumentues · Tema: Teoria e Argumentimit
Ka shumë mënyra për të bindur një individ ose një audiencë të tërë për korrektësinë e çdo gjykim. Të gjithë ata janë të bashkuar nga teoria e argumentimit. Koncepti i argumentimit konsiston në sjelljen e argumenteve verbale dhe bindj...
Autori: Brikena · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mesuesi njeriu me i shtenjte pas familjes
Një mësues është dhuratë e çmuar nga Perëndia për ne. Një mësues është si një Perëndi që Perëndia është ndërtues i tërë gjithësisë megjithatë një mësues është konsideruar të jetë ndërtues i një kombi të mirë. Mësuesit ja...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Kuptimi i refleksionit filozofik
Refleksioni filozofik është një proces mendimi dhe analize që synon të kuptojë thelbin e pyetjeve themelore në jetë. Përmes refleksionit, filozofi shqyrton temat e mëdha si natyra e ekzistencës, natyra e diturisë, morale dhe etika, duke u marr...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Bukuria femërore
Introduksioni: Bukuria femërore është tema e diskutimit tonë, një temë e gjithnjë pranente dhe intriguese. Ajo shënon një cilësi të veçantë të femrës dhe ndikon në mënyrë të madhe në perceptimin e shoqërisë ndaj saj. Në këtë ...
Autori: Inn · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Autizmi
Njerëzit autistë jane si te gjithë të tjerët,ata nuk janë te semure mendorë apo me aftesi te kufizuara,ata duken si gjithe te tjeret por thjeshtë kanë disa crregullime të vogla të trurit,për këtë shkak, është vështirë të krijohet më sh...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Aktualizimi i Ofelisë me femrat sot
Ofelia, personazhi femër në tragjedinë "Hamlet" të Shekspirit, ka qenë burim frymëzimi për shumë vajza dhe gra gjatë kohës. Ajo është paraqitur si një vajzë e re e pafajshme dhe e ndjeshme, e cila përfundon në tragjedi pasi ndihet e tradht...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Arsimi dritë e pashuar
Arsimi është shtylla kryesore e një vendi, e një kombi të tërë. Pa arsim edhe vetë kombi do të rrezikonte zhdukjen me asimilim. Duke përqafuar të huajën e duke harruar atë të tijën. Mes vitesh, dekadash, shekujsh, kombi shqiptar ka qenë...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese informuese · Tema: Anet pozitive dhe negative te rrjeteve sociale
# Të Rinjtë dhe Rrjetet Sociale: Navigimi në Dilemën e Avantazheve dhe Rreziqeve Rrjetet sociale janë një pjesë e pashmangshme e jetës së të rinjve në ditët e sotme, duke sjellë me vete edhe anë pozitive dhe negative. Nga njëra anë, kë...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Medea dhe Femrat Sot: Krahasim dhe Kontrast
Paragrafi 1: Vetëdija dhe Pavarësia Një ndryshim i theksuar midis Medeas dhe femrave sot është vetëdija dhe pavarësia e tyre. Medea ishte e detyruar të jetojë në një shoqëri ku gratë nuk kishin asnjë të drejtë apo zë në vendimmarrjen sh...
Autori: Erblin Zekthi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vota
Unë votoj, për vete... Jetojmë në një shtet i cili është në zhvillim e sipër dhe sfida më e madhe për shtetin tonë është zhvillimi me ritme të shpejta duke u bërë një shtet i zhvilluar. Duhet të pohojmë se për të arritur këtë stat...
Autori: Limani · Lloji: Ese informuese · Tema: Roli i teknologjise ne jeten tone!
Bota e sotme po ecën me galop, por së bashku me zhvillimin teknologjik po shtohen edhe problemet që u vijnë njerëzve nga përdorimi i shumtë i celularëve dhe internetit. Probleme shëndetësore, por edhe sjellje antishoqërore, këto janë disa nga...
Autori: E.C · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Lidhja ndermjet dashurise dhe librit
Shprehja „Ashtu si dashuria, edhe libri nuk vdes kurrë“, edhe pse disi e vështirë në dukje për vetë faktin se në kontaktin e parë nuk mund të gjesh një lidhje konkrete ndërmjet dashurisë si koncept dhe librit të parë sipas k...
Autori: ANONIM · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza dhe komenti letrar i veprës Meda nga Euripidi
Skeda e analizës Titulli: "Medea" Autori: Euripidi Lloji i veprës: Trajedi Përmbajtja: "Medea" është një vepër e shkruar nga dramaturgu i lashtë grek Euripidi, e cila u paraqit për herë të parë në vitin 431 p.e.s. Vepra ndjek histo...
Autori: Ildi Alla · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gruaja ne shoqerine bashkekohore
Të jesh femër do të thotë shumë. Por shumë pak dinë ta vlerësojnë atë! E kosiderojnë si një qënie të dobët, që mund ta ndrydhësh e thyesh lehtë. Para saj vënë bllokadën e rëndomtë e të pashmangshme “Hesht”. Po ku vallë e gj...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com